یکشنبه ۲۸ خرداد ۰۲ | ۲۰:۲۴ ۲۳ بازديد
تعمیرات پکیج بوتان مارلیک
اگر شما هم جزو مصرف کنندگان انواع پکیج شوفاژ دیواری باشید مطمئنا در صورت بروز هر گونه خرابی در دستگاه پکیج و قبل از اینکه به دنبال تعمیرکار باشید به دنبال روش عیب یابی پکیج دیواری خواهید بود تا در صورتی که مشکل پکیج سطحی باشه خودتون بتونید اون عیب را شناسایی و برطرف نمایید.
اگر شما هم جزو مصرف کنندگان انواع پکیج شوفاژ دیواری باشید مطمئنا در صورت بروز هر گونه خرابی در دستگاه پکیج و قبل از اینکه به دنبال تعمیرکار باشید به دنبال روش عیب یابی پکیج دیواری خواهید بود تا در صورتی که مشکل پکیج سطحی باشه خودتون بتونید اون عیب را شناسایی و برطرف نمایید.
نمایندگی بوتان در مارلیک در هر صورت باید بهتون بگم که این سایت در واقع همون جایی هست که به دنبالش بودید یعنی جایی که هر اطلاعاتی در مورد پکیج نیاز داشته باشید بدون کم و کاست بدست میارید و جالبتر اینکه ما در قبال این آموزش ها هیچ هزینه ای ازتون دریافت نمیکنیم و فقط کافیه علاقمند باشید و اون موقع خواهید دید که چه اطلاعات ارزشمندی را در این سایت به رایگان کسب خواهید کرد.
قبل از هر اقدامی متذکر میشوم ما با این تصور که شما موارد ابتدایی را در صورت خرابی پکیج انجام داده اید و به نتیجه نرسیده اید این آموزش ها را ارائه میدیم، در غیر اینصورت حتما مقاله در صورت خرابی پکیج چه باید کرد را مطالعه کنید.
چک لیست عیب یابی پکیج دیواری
- یک قلم و کاغذ تهیه کنید و ابتدا نام و مدل دستگاه را در بالای آن یادداشت کنید (به عنوان مثال : پکیج ایران رادیاتور مدل E24ff) لازم به ذکر است که نام و مدل دستگاه معمولا روی درب دستگاه درج شده است
- سپس شرح دقیق عیب را روی کاغذ یادداشت کنید (مثلا : آب مصرفی گرم است ولی رادیاتورها سرد میباشند)
- سپس دستگاه را روی حالتی که مشکل دارد بگذارید و پکیج را ریست کنید. مثلا اگر رادیاتورها سرد میباشند ولوم رادیاتور را زیاد کنید و دکمه ریست را فشار دهید. اگر نمیدانید دکمه ریست کجاست این مقاله را مطالعه کنید،
اگر آب مصرفی سرد میباشد نیز به همین صورت دستگاه را ریست کنید و آبگرم ظرفشویی را باز کنید
- در هر صورت قصد ما این است که زمانی که جلوی پکیج ایستاده ایم دستگاه را راه اندازی مجدد کنیم و تمام مشاهدات خود را روی کاغذ یادداشت کنید.
- قبل از هر اقدامی بررسی کنید آیا پس از راه اندازی مجدد دستگاه شروع به کار میکند و از کار میایستد و یا به طور کلی اصلا پس از ریست، پکیج هیچ عکس العملی ندارد
- اگر پکیج آنالوگ باشد (یعنی نمایشگر دیجیتال نداشته باشد) در صورت بروز مشکل برخی چراغ ها روی پانل چشمک میزنند، به عنوان مثال چراغ های 40 60 80 چشمک میزنند و یا چراغ قرمز ثابت شده است یا چراغ قرمز به فاصله هر دو ثانیه چشمک میزند. تمام این نکات را یادداشت کنید.
- البته اگه پکیج دیجیتال باشد کار کمی راحت تر است چون روی نمایشگر عددی ظاهر می شود که همان کد خطای مورد نظر ماست
- سپس به صفحه بانک ارور پکیج مراجعه کنید و با توجه به مدل پکیج و کد خطایی که یادداشت کرده اید شرح مشکل را روی کاغذ یادداشت کنید
- ۰ ۰
- ۰ نظر